SMART-Coach

Kundeundersøkelse 4service 2018

Velkommen til kundeundersøkelse 4service 2018

Hei, vi i 4service er opptatt av å stadig forbedre oss for å møte dine og andre gjesters ønsker og behov.
For å kunne gjøre dette ber vi deg å svare på en kort kundeundersøkelse.

VI TREKKER EN HELDIG VINNER av en 3-retters middag hjemme hos seg selv for inntil 6 personer.
Skriv inn din email adresse dersom du ønsker å delta i trekningen.

Se og velg din personalrestaurant/kantine ved å trykke Velg enhet og besvar skjemaet.

På forhånd takk

4service

Welcome to 4service customer survey 2018

If you want to conduct the survey in English, select this at the top right of the screen.

Personalia

I Hvilken grad opplever du at 4service er en attraktiv personalrestaurant/kantine for deg?

  • Svært lite attraktiv red
  • red
  • Svært attraktiv red

Hvordan føler du deg ivaretatt som gjest hos 4service?

Tenk på det du synes er viktig, for eksempel, atmosfære, hyggelig og service innstilt betjening med mer.

  • Svært dårlig ivaretatt red
  • red
  • Svært godt ivaretatt red

Hvor sikkert er det at du vil anbefale 4service til kollegaer og kjente?

  • Svært usikkert red
  • red
  • Svært sikkert red

Hvor ofte bruker du 4service?

Hvordan vil du beskrive dine opplevelser av 4service på følgende områder:

Personalets dyktighet

  • Svært dårlig red
  • red
  • Svært bra red
  • Vet ikke

Hurtighet på servicen

  • Svært dårlig red
  • red
  • Svært bra red
  • Vet ikke

Rent og ryddig

  • Svært dårlig red
  • red
  • Svært bra red
  • Vet ikke

Kvalitet på maten

  • Svært dårlig red
  • red
  • Svært bra red
  • Vet ikke

Smak på maten

  • Svært dårlig red
  • red
  • Svært bra red
  • Vet ikke

Innredning/miljø

  • Svært dårlig red
  • red
  • Svært bra red
  • Vet ikke

Hva er du mest fornøyd med, slik at 4service kan fortsette med dette?

Hvor mener du at 4service har størst forbedringspotensiale? Noe du savner?